O oră de scenariu cvasi-verde



 8.00 a.m.

- Good morning, my students! Why do you have so many absentees  today?

Liniște...

- Doamna, Petrică și Marcel întârzie, că-s navetiști. Restul...(zâmbește)nu știu!

- Răzvan unde e?

- A făcut cerere să facă online, ca și Angelo! Lor trebuie să le puneți lecția pe Classroom...

Așa e, să nu uit...

Apel telefonic. Mama lui Adi, din clasa mea. Oare ce vrea să-mi spună?Am să o sun după oră înapoi.

- Ok, let’s check the homework, then! You had to do an exercise on...

- Teacher, eu mi-am pus tema pe Classroom, că ora trecută am fost online... nu am tema la mine...(și eu tot așa am făcut, și eu! se aude din clasă)

Da, am avut trei zile de școală online, cu alegerile...

- Ok. Atunci intrăm pe Classroom și verificăm de acolo. No problem!

- Da eu n-am internet!

- Eu mi-am uitat telefonul acasă!

- Eu mai am doar 5% baterie!

- Bine. Intru eu și verific!

Notificare responsabil Covid: Vă rog să nu uitați să-mi trimiteți lista cu elevii bolnavi, infectați cu Covid, izolați acasă etc până la ora 9.00! 

Trebuie să verific pe grupul clasei. Cât e ora?!?

- Doamna, mie nu mi s-a postat tema pe Classroom! Dar sigur am pus-o!

Mesaj de la un elev: ,, Doamna dirigintă, autobuzul întârzie. E și Ion cu mine!”

- Doamna, noi avem acum pauza!

Verific pe programarea de pe ușă. Da, ei au pauză la 8.10 la 8.20.

- Cine dorește să meargă la toaletă, poate merge acum!

- Doamna, pot să mănânc?

-Da! Poți merge să te speli pe mâini, dacă vrei!

- Da’ nu-s murdar!

Renunț. Trebuie să aflu câți absenți sunt la clasa mea și de ce. Trimit un mesaj șefului clasei. Lipsesc și Darius și Cătălin. Oare de ce? Nu m-au anunțat nimic. Trebuie să-i sun, să aflu exact ce problemă au. Oare mama lui Adi de ce m-a sunat? Și el e absent. O să o sun în cele 5 minute, cât merg prin curte înspre Pavilion, acum nu pot. Cred că acolo am următoarea oră. Ar trebui să verific.

- Teacher, Tudor a terminat de mâncat și nu și-a pus înapoi masca!

- Da mai vreau să beau și suc! zice Tudor. Are dreptate.

- Ok, haideți să verificăm tema și să facem lecția! Who wants to read the homework? Do we have volunteers?

Nimeni, nimic.

Mesaj: ,, Doamna dirigintă, puteți să-mi faceți încă o adeverință pentru transport? Că pe octombrie îmi cer altă adeverință de la școală, nu vor să-mi dea abonament... Și puteți să-mi vizați carnetul, că eu am lipsit săptămâna trecută...? Când să vă dau motivarea?”

Ok. Trebuie să merg și până la clasa mea, într-o pauză. Dar când? Am șase ore, cu 5 minute între ele. Trebuie să predau și abonamentele, până azi la ora 13.00. Separat de la Urbis, să nu uit. Oare situația cu religia și limbile străine și vârsta elevilor am predat-o? Azi era termenul și pentru ea.

- Am să verific eu temele de pe Classroom.

Acum haideți să vorbim despre Londra! A fost cineva în Londra?

- A fost unchiul meu, anul trecut. De ce?

- Because our next unit is about London and I want to know what is that you already know about London.

Liniște. Să încerc altcumva.

- Have you ever heard of the London Eye? 

- Da! Adică... yes! 

- Good! Do you think that the London Eye is a landmark of London?

- Yes!

- What other landmarks of London do you know? 

Liniște. Poate nu au înțeles întrebarea. Ba da. Un elev ridică mâna!

- Doamna, pot să merg la baie?

- E absolut necesar? Nu mai poți aștepta... (mă uit la ceas, e deja 8.50!) 5 minute? În 5 minute plec.

- Mbine... 

E supărat. Repet întrebarea cu “landmarks”. Nimic. 

- Do you know what a landmark is? It’s... a symbol! Like the Eiffel Tower for Paris!

- Da’ nu despre Londra vorbim?!?

- Yes. I was just trying to offer you an example!

- Temă ne dați?

Așa e. Trebuie să fug în Pavilion. Oare mai plouă? Nu am umbrela la mine. Sper că cei din Pavilion nu au pauză de ieșit afară. 

Notificare: “ Absenții!!!!”

Așa e, am uitat să trimit situația cu absenții clasei. Trebuie să sun doi elevi și o mamă, în 5 minute. Și să ajung la următoarea oră. Plec!

- See you next time, guys!

Și o iau de la capăt. Pe cine să sun prima dată? Plouă...

Comentarii

Postări populare